2013. június 28., péntek

HARMAN KARDON DVD 27 - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Eladó egy hibás Harman Kardon DVD 27 asztali dvd lejátszó. A hibája az hogy nem akarja a lemezeket beolvasni. Szerelőhöz nem vittem, nem akarok vele bajlódni. Hozzáértőknek barkácsolóknak ajánlom, illetve aki lát benne fantáziát hogy megjavítsa. A külseje nagyon szép állapotú nem karcos vagy leharcolt, a távirányítója viszont nem eredeti hanem egy HK DVD 31-es lejátszóé. Én már így vettem mivel az alapvető funkciókat kezeli, mert én csak zenehallgatásra használtam. Csere nem érdekel, visszavétel nincs. Magánszemélyként garanciát nem tudok rá vállalni. Szállítás a vevő költsége. Személyesen is át lehet venni, posta is megoldható.


Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció vége: 2013-07-03 07:26
. HARMAN KARDON DVD 27 - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése